FAQ

...czyli najczęściej zadawane pytania do nas

Kluczem do znalezienia odpowiedzi na te pytania to tzw. ‘przepływ ludzi’. Czyli w jakich miejscach przemieszcza się największa ilość osób. Oczywiście osoby muszą być naszym specyficznym targetem. To po pierwsze.

Po drugie, to stworzenie miejsca atrakcyjnego samego w sobie. Co to znaczy? Bogatego w program wydarzeń kulturalnych lub/i gastronomicznych, niedaleko centrum przy dobrym węźle komunikacyjnym.

Po trzecie, to znalezienie oryginalnego miejsca, atrakcyjnego samego w sobie, przyciągającego swoim wyglądem jak np. stary port miejski lub otoczeniem – piękna zatoczka lub zalew często naturalnie uczęszczany przez ludzi. Przy rekomendacjach dotyczących wyboru miejsca będziemy się kierowali wywiadem przeprowadzonym z franczyzobiorcą.

Przybliżoną kwotę jesteśmy wstanie Ci podać w momencie, kiedy ustalimy powierzchnię baru, godziny pracy, najem, etc. W praktyce sama budowa w zależności od wielkości oraz jakości terenu to 100 – 300 tysięcy złotych.

Przy odpowiednim zarządzaniu ludźmi, stratami, wydatkami i pilnowaniu wszystkich aspektów biznesu nastąpi to już pod koniec pierwszego sezonu.

Doświadczenie jest zawsze wskazane. Jednak jeśli jesteś gotowy na wiele godzin ciężkiej pracy i poświęceń to już dobry start! Dzięki naszym okresowym spotkaniom i pomocy przy trzymaniu odpowiednich wskaźników, poradzisz sobie 🙂

Na przygotowania do sezonu nigdy nie jest za wcześnie. Czasami uzyskanie zgody od miasta lub innego dzierżawcy mogą trwać kilka miesięcy. Do tego projekty, zatrudnianie pracowników, realizacja budowy to wszytko długotrwałe procesy. Tak więc jeśli to Twój 1. rok w biznesie sugerujemy mieć minimum pół roku na przygotowanie (od zera). Powinieneś mieć również na względzie warunki pogodowe, które mogą opóźnić nawet najlepszy plan.

Istnieje taka możliwość. Jeśli po przedstawieniu idei uznamy, że Twój plan jest dobry możemy pomyśleć nad formą współpracy. Jesteśmy otwarci i chętni do realizacji nowych projektów.