Czy jesteś osobą pełnoletnią?

TakNie

ZaZoo

Witamy w systemie rezerwacji ZaZoo Beach Bar! 

Rezerwacje odbywające się od poniedziałku do czwartku są płatne i do jednorazowego wykorzystania na barze. 

Ze względu na wzmożony ruch, rezerwacje odbywające od piątku do niedzieli są płatne, a całość kwoty jest przeznaczona na pokrycie zarezerwowanych miejsc i nie można wykorzystać jej na barze.

Na opłacenie rezerwacji są 2h po tym czasie system odrzuca nieopłacone rezerwacje automatycznie.  

Poniższa mapa jest mapą poglądową, postaramy się uwzględnić Twoje preferencje - jeżeli będzie to możliwe.

W razie niekorzystnych warunków pogodowych rezerwacja zostaje przeniesiona na inny, dogodny dla Państwa termin. 

Do zobaczenia na miejscu :)

Zobacz Regulamin rezerwacji

Regulamin określa warunki i zasady dokonywania rezerwacji zamkniętej przestrzeni w: Plaży ZaZoo, HotSpot, ForestBar, Gaj Chillout Bar, Polna Chillout Bar oraz Stary Port Poznań za pośrednictwem systemu rezerwacji.
Rezerwacje obsługuje:

  • dla Plaży ZaZoo - spółka Greencorp sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-611), ul. Stanisławowska 47, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000557585, NIP: 6423190152, REGON: 36148099,
  • dla HotSpot oraz ForestBar - spółka Greencorp1 sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-611), ul. Stanisławowska 47, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000631664, NIP: 8943083191, REGON: 365147766,
  • dla Gaj Chillout Bar oraz Polna Chillout Bar - z spółka Greencorp3 sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-611), ul. Stanisławowska 47, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000637246, NIP: 8943085149, REGON: 365395091,
  • dla Stary Port Poznań - spółka Greencorp4 sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-611), ul. Stanisławowska 47, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000812444, NIP: 8943147896, REGON: 384824427,
    dalej zwane Spółką.

Ze Spółką można kontaktować się:

  • pisemnie z wykorzystaniem danych adresowych wskazanych w ust. 2 powyżej;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@greencorp.pl.

Rezerwujący zobowiązani są do zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i jego przestrzegania. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej greencorp.pl w sposób umożliwiający jego pozyskanie oraz odtworzenie i utrwalenie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

SPIS TREŚCI:
Postanowienia ogólne
Warunki zawierania umowy i dokonywania rezerwacji
Realizacja rezerwacji
Warunki dokonywania zmian w rezerwacji
Reklamacje
Polityka prywatności i RODO
Postanowienia końcowe

Postanowienia ogólne.

Umowa o rezerwację zawierana jest za pośrednictwem systemu rezerwacji, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem. Cena rezerwacji wyrażona jest w polskiej walucie i jest ceną brutto (zawiera podatek VAT). 
 
Warunki zawierania Umowy i dokonywania rezerwacji.

W celu dokonania rezerwacji należy oznaczyć za pośrednictwem systemu rezerwacji datę rezerwacji, liczbę osób, oznaczenie należącego do Spółki miejsca, w którym ma być dokonana rezerwacja, ewentualne dodatkowe warunki (możliwość opłacenia paleniska – czyt. lit d) poniżej). Rezerwacji mogą dokonywać jedynie osoby, które ukończyły 21 lat. Zawarcie umowy następuje poprzez uiszczenie opłaty za nią w wysokości wskazanej w systemie rezerwacji.

Płatności należy dokonać w terminie do 2 godzin od akceptacji warunków w systemie rezerwacji. Rezerwacje nieopłacone nie są dokonane. Płatności można dokonać w następujący sposób: gotówką na barze, za pośrednictwem systemu PayU. Wysokość opłaty rezerwacyjnej zależna jest od liczby osób przy danym stoliku. Opłata ta nie jest niższa niż 10 zł za osobę. Po wcześniejszym ustaleniu ze Spółką i dokonaniu wskazanej opłaty, Rezerwujący może wykupić dodatkowo palenisko razem z zestawem grillowym (kiełbaski, pieczywo, dodatki).

Realizacja rezerwacji

Strefę rezerwacji należy opuścić do godziny 22.00 w dniach niedziela-czwartek lub 24.00 w piątek i sobotę.

Wejście do strefy rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu danego miejsca, który dostępny jest na barze oraz przy wejściu do każdego z miejsc prowadzonych przez Spółkę. Osoby, dla których dokonana została rezerwacja obowiązane są stosować się do zaleceń osoby wskazanej przez Spółkę, dotyczących m.in. głośności ich zachowania, obsługi paleniska etc. Strefa rezerwacji wyznaczana jest w miejscu wybranym losowo przez Spółkę. Rezerwujący nie może w sposób wiążący dla Spółki wybrać miejsca strefy rezerwacji.

Kwotę opłaty za rezerwacje można wykorzystać na barze z zastrzeżeniem poniższych warunków:
- kwota musi być wykorzystana jednorazowo – Spółka nie otwiera rachunków na kwotę z rezerwacji,
- kwoty nie można wykorzystać na wejściówki na koncert ani foodtrucki należące do firm zewnętrznych,
- na barze na Plaży HotSpot, ZaZoo i w Starym Porcie Poznań kwotę można wykorzystać jedynie w dniach poniedziałek – czwartek; jeśli rezerwacja w tych miejscach dokonana jest na piątek, sobotę lub niedzielę kwota rezerwacji stanowi wynagrodzenie Spółki i nie jest przeznaczona do wykorzystania na barze.

Rezerwujący nie mają prawa przynosić własnego jedzenia ani napojów. Jedyny wyjątek stanowi tort.

Warunki dokonywania zmian w rezerwacji.

Rezerwację można przełożyć na inny termin uzgodniony ze Spółką – w bieżącym sezonie. Spółka nie odwołuje potwierdzonych rezerwacji.

Rezerwację można przełożyć najpóźniej na 24h przed jej datą, jeżeli warunki atmosferyczne określone zgodnie z prognozą pogody zamieszczoną na portalu www.meteo.pl będą pokazywały opady atmosferyczne powyżej 2 mm/h, odczuwalną temperaturę powietrza poniżej 14 stopni Celsjusza, wiatr o sile przekraczającej 7 m/s. Przy przekładaniu rezerwacji należy od razu wskazać nową datę rezerwacji. Jeśli Rezerwujący nie przełoży rezerwacji na inny termin i nie pojawi się na miejscu w dacie rezerwacji, Spółce przysługiwać będzie całe wynagrodzenia za rezerwację.

Strefa rezerwacji będzie dostępna dla rezerwującego 30 minut przed godziną rozpoczęcia rezerwacji. Rezerwujący może pojawić się na miejscu najpóźniej w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia rezerwacji. Rezerwacje nieodebrane w tym terminie będą automatycznie anulowane, a Spółce przysługiwać będzie całe wynagrodzenia za rezerwację. Spółka może anulować rezerwację w każdym momencie przed datą jej rozpoczęcia. W takim przypadku, Spółka zwróci wynagrodzenie za rezerwację. 

Reklamacje

Rezerwujący może składać reklamacje do Spółki w związku z nieprawidłowo wykonaną usługą rezerwacji (np. zbyt mała liczba leżaków, brak przygotowanego paleniska na grilla). W przypadku, gdy usługa rezerwacji ma wadę, podstawę i zakres odpowiedzialności Spółki względem Rezerwującego określają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym.

Reklamacja w związku z rezerwacją może zostać złożona bezpośrednio do osoby obsługującej rezerwację lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres kontakt@greencorp.pl.  W opisie reklamacji zaleca się podanie przez Rezerwującego informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia usługi do zgodności z umową rezerwacji lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Spółkę.

Spółka rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres, z którego wysłana została reklamacja.  
W wypadku nieuwzględnienia reklamacji Konsument ma możliwość skorzystania z drogi sądowej w celu dochodzenia swoich ewentualnych roszczeń lub skorzystania z dopuszczonych przez prawo pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia ewentualnych roszczeń, w tym:

  • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
  • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
  • skorzystania z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Szczegółowe informacje na temat możliwości zastosowania procedur pozasądowych opisanych powyżej mogą być dostępne m.in. w siedzibach właściwych organów (miejskich i powiatowych rzeczników praw konsumenta, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej) oraz na ich stronach internetowych, a także na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).

Spółka niniejszym informuje również o istnieniu platformy ODR (rozwiązywania sporów online), funkcjonalnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Polityka prywatności i RODO

Spółka dba o prywatność Rezerwujących, a ochrona ich danych osobowych jest sprawą najwyższej wagi. Niniejsza polityka prywatności określa informacje dotyczące zbierania danych osobowych oraz sposobu ich przetwarzania. Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych rezerwujących, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie w ochronie danych), dalej „RODO”. Niniejsza polityka prywatności ma charakter jedynie informacyjny – nie jest ona źródłem obowiązków Rezerwujących. 

Administrator danych osobowych.

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem wiadomości e-mail jest Greencorp sp. o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 6423190152, KRS: 0000557585, zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz się kontaktować z nami z wykorzystaniem powyższych danych lub za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@greencorp.pl

Cel przetwarzania.

Administrator przetwarza dane osobowe, w szczególności: 
- w celu wykonania umowy, której stroną jest Rezerwujący lub do podjęcia na jego żądanie działań, przed jej zawarciem;
- w celu wykonania obowiązków prawnych, jakie na nas ciążą np. wystawiania faktur, rachunków;
- gdy przetwarza dane z uwagi na jego uzasadnione interesy takie jak: 
1) ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi;
2) realizowanie wewnętrznych celów analitycznych lub statystycznych, 
3) odpowiadanie na wiadomości kierowane do niego drogą e-mail, pocztą tradycyjną, za pośrednictwem strony internetowej lub w inny sposób. 

Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynikają z działań podejmowanych przez danego Rezerwującego. 

Wykonanie umowy

W celu wykonania umowy, której stroną jest Rezerwujący lub do podjęcia na jego żądanie działań, przed jej zawarciem, Administrator przetwarza przekazane przez Rezerwującego dane, tj. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP).

Podstawa prawna: Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Założenie konta

W celu dokonania rezerwacji Administrator przetwarza dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym to znaczy imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP).

Podstawa prawna: Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Profile w mediach społecznościowych

Administrator przetwarza dane osobowe w ramach korzystania przez rezerwujących z jego profili znajdujących się na portalach społecznościowych m.in. Facebook, Instagram. Dane przekazane w ten sposób (m.in. imię i nazwisko, nazwa użytkownika, zdjęcie) Administrator przetwarza w celu promocji swojej działalności i oferowanych przez niego usług oraz prowadzenia komunikacji w ramach fanpage, w szczególności odpowiedzi na reakcję, komentarze oraz prywatne wiadomości; w celach statystycznych oraz marketingowych tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu polegającego m.in. na marketingu produktów własnych, dbaniu o wizerunek marki, zapewniania ciągłości komunikacyjnej. 

Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Marketing własny produktów i usług

Administrator przetwarza dane osobowe w postaci adresu e-mail oraz numeru telefonu kontaktowego w celu marketingu produktów i usług własnych, co stanowi realizację jego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na promocji prowadzonej przez nas działalności. 

Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Newsletter

Dane, jakie Rezerwujący podaje Administratorowi w celu otrzymywania drogą elektroniczną informacji handlowych o nowościach, produktach i usługach Spółki, tj. adres a-mail oraz numer telefonu kontaktowego Administrator przetwarza na podstawie wyrażonej przez rezerwującego zgody. 

Podstawa prawna: Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Kontakt z Rezerwującym, obsługa skarg i wniosków

W celu obsługi zapytań/żądań, jak również rozpatrywania przedkładanych skarg i wniosków Rezerwujących kierowanych do Spółki z wykorzystaniem tradycyjnych środków korespondencyjnych Administrator przetwarza dane w postaci numeru telefonu kontaktowego lub innych zawartych w kierowanej korespondencji. Przetwarzanie dokonywane jest w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora urzeczywistniającego się w utrzymaniu kontaktu z klientami, właściwej obsługi zgłoszonych żądań, ulepszaniu działalności i świadczonych usług, podnoszeniu satysfakcji rezerwujących.  

Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obrona przed ewentualnymi roszczeniami/dochodzenie ewentualnych roszczeń

W związku z tym, iż w ramach prowadzonej przez Spółkę działalności może dojść do sytuacji, w której będziesz kierował do niego roszczenia, albo w której on będzie uprawniony do dochodzenia roszczeń, Administrator przetwarza dane osobowe, w postaci imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego, numeru PESEL, nazwy firmy lub numeru identyfikacji podatkowej (NIP) by skutecznie dochodzić przysługujących mu praw. 

Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Prawa Rezerwującego.

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może spowodować, że Administrator nie będzie w stanie nawiązać z Rezerwującym współpracy, podpisać umowy lub skontaktować się z nim w jego sprawie. W każdej chwili rezerwujący ma prawo do:

  • żądania informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych,
  • wglądu do treści swoich danych osobowych,
  • ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia przez Administratora, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz się z nami skontaktować pod adresem kontakt@greencorp.pl.

Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, rezerwujący występuje do Administratora z żądaniem, Administrator spełni to żądanie albo odmówi jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania rezerwującego w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu.

Ze względów technicznych, Administrator potrzebuje zawsze 24h roboczych na dokonanie aktualizacji wybranych ustawień w jego systemach. 

Powierzenie przetwarzania danych innym podmiotom.

Dla prawidłowego funkcjonowania systemu rezerwacji, w tym dla realizacji zawieranych umów, Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych m.in. podmiotom współpracującym z Administratorem oraz podmiotom, którym będzie musiał udostępnić informację na podstawie przepisów prawa. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego realizacji. 

Czas przetwarzania danych osobowych

Administrator przechowuje dane rezerwującego wyłącznie w niezbędnym czasie – jego dane zostaną usunięte po realizacji celów, o których mowa w pkt II niniejszej polityki lub po upływie czasu przewidzianego przepisami prawa. 

Zmiana polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce prywatności. Aktualna treść polityki prywatności każdorazowo będzie dostępna na stronach serwisu. 

Postanowienia końcowe

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Rezerwującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Spółka deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Kwestie sporne, będą w pierwszej kolejności załatwiane przez strony polubownie. W razie braku rozwiązania sporu w ciągu 30 dni od jego zaistnienia sprawy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Spółki.

ZaZoo
ZaZoo
Rezerwuj Stolik strefa A
Rezerwuj Stolik strefa B
Rezerwuj Palenisko
Rezerwuj Palenisko

Uwaga! Wybór miejsca na mapie jest orientacyjny. Strefa rezerwacji może być wyznaczona w miejscu wybranym losowo przez GREENCORP. Rezerwujący nie może w sposób wiążący dla Spółki wybrać miejsca strefy rezerwacji.


Pokaż szczegóły zamówienia

Kliknij na mapie aby dodać

Dodaj więcej   ✛Zarezerwuj teraz   ✓




  Czytaj więcej


Zostałem poinformowany, iż wyrażona zgoda może zostać przeze mnie wycofana w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania moich danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody, przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych we wskazanym wyżej celu, należy kierować na adres mailowy biuro@firma.pl lub do najbliższego biura GREENCORP1 Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 8943083191, KRS: 0000631664. Zgoda nie obejmuje przekazania danych osobowych innym podmiotom współpracującym z GREENCORP1 Sp. z o.o . Osoba przekazująca dane osobowe zostanie poinformowana o każdej sytuacji naruszenia ich ochrony na wskazany dla tego celu adres.

Nota informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GREENCORP Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 6423190152, KRS: 0000557585. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Dane osobowe będą przechowywane do momentu ustania ich przydatności/cofnięcia zgody. Informujemy, iż ma Pani/Pana możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację, wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych będzie naruszało przepisy o ochronie danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani innym odbiorcom oraz nie będą podlegać profilowaniu, w tym automatycznemu podejmowaniu decyzji. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu.