Czy jesteś osobą pełnoletnią?

TakNie

Loyalbeaches

Regulamin korzystania z karty lojalnościowej #loyalbeaches

1.Regulamin określa warunki i zasady korzystania z Karty lojalnościowej #loyalbeaches.
2.Wystawcą Karty lojalnościowej #loyalbeaches jest spółka Greencorp1 sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-611), ul. Stanisławowska 47, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000631664, NIP: 8943083191, REGON: 365147766.
3.Karta lojalnościowa stanowi własność Spółki i może być wykorzystywana wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przez Regulamin.
4.Z Karty lojalnościowej #loyalbeaches korzystać można wyłącznie na barach w: ZaZoo Beach Bar, HotSpot, ForestBar, Gaj Chillout Bar, Boho Chillout Bar, Polna Chillout Bar, Stary Port Poznań oraz w punktach gastronomicznych, w których płatności dokonuje się na ww. barach, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
5.Celem Karty lojalnościowej #loyalbeaches jest zapewnienie Konsumentowi możliwości otrzymywania stałego rabatu oraz korzystania z promocyjnych ofert lub akcji organizowanych przez Spółkę.
 

Definicje

Dane kontaktowe
Greencorp1 Sp. z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław
kontakt@greencorp.pl
Karta lojalnościowa #loyalbeaches
oznacza opatrzoną indywidualnym numerem kartę przekazaną Konsumentowi do używania, w szczególności w celu korzystania z rabatu oraz umożliwienia wzięcia udziału w poszczególnych akcjach organizowanych przez Spółkę.
Kodeks cywilny
ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późn. zmianami.
Konsument
pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Spółki zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Spółka
Greencorp1 Sp. z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław
NIP: 8943083191

Postanowienia ogólne

A) Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
B) Cena karty lojalnościowej wyrażona jest w polskiej walucie i jest ceną brutto (zawiera podatek VAT).

Warunki zawierania Umowy i rejestracji Karty lojalnościowej #loyalbeaches

A) Kartę lojalnościową #loyalbeaches można nabyć na barach w: ZaZoo Beach Bar, HotSpot, ForestBar, Gaj Chillout Bar, Boho Chillout Bar, Polna Chillout Bar, Stary Port Poznań.

B) Cena karty to 59 zł

C) Zawarcie umowy z Konsumentem następuje poprzez wydanie mu Karty lojalnościowej #loyalbeaches.
D) Karta lojalnościowa #loyalbeaches będzie działała pod warunkiem jej rejestracji w ciągu 24h. Niezarejestrowana karta będzie umożliwiała tylko otrzymanie jednorazowego rabatu w wysokości 15%
E) W celu rejestracji Karty lojalnościowej #loyalbeaches Konsument będzie musiał zeskanować dołączony do niej kod QR, który przekieruje go do formularza rejestracyjnego. Jedyną informacją, którą będzie musiał przekazać Konsument jest jego numer telefonu.
F) Z chwilą aktywacji Karty lojalnościowej #loyalbeaches za pośrednictwem formularza Konsument może wyrazić zgodę na: – przesyłanie przez Spółkę w ramach świadczenia usługi marketingowej informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.)
G) Niewyrażenie przez Konsumenta zgody, o której mowa powyżej uniemożliwia mu korzystanie z ofert i akcji promocyjnych organizowanych przez Spółkę.

Warunki korzystania z Karty lojalnościowej #loyalbeaches.

A) Z Karty lojalnościowej #loyalbeaches może korzystać jedynie Konsument, który zawarł umowę ze Spółką.
B) Korzyści wynikających z Karty lojalnościowej #loyalbeaches nie można przekazać osobom trzecim, w szczególności przy dokonywaniu zakupów dla innych osób.

C) Karta lojalnościowa #loyalbeaches uprawnia do zniżki w wysokości 15% ceny brutto. Działa ona tylko na produkty zakupione na barze oraz jedynie w sytuacji zakupu bezpośrednio przy barze. Karta nie działa, jeśli Konsument dokona zakupu za pośrednictwem systemów Frivo i Emenago, badź w przypadku płatności za ognisko lub dokonanie rezerwacji

D) Ze zniżki można skorzystać również przy wykorzystywaniu kwoty z rezerwacji.
E) Karta lojalnościowa #loyalbeaches nie daje rabatu na bilety na koncert.
F) Zniżka nie będzie obejmowała: papierosów i wkładów do e-papierosów, heetsów, glo. Nie będzie się również łączyła z innymi w tym m.in. promocjami, happy hours etc.

G) Karta będzie ważna przez dwa sezony – 2023 i 2024.

H) Jeżeli Konsument zgubi Kartę lojalnościową #loyalbeaches, niezwłocznie poinformuje o tym Spółke wraz z podaniem jej numer. W przypadku utracenia, uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży Karty lojalnościowej #loyalbeaches, Spółka nie wydaje duplikatów. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Konsument zobowiązany jest do zakupu nowej Karty lojalnościowej #loyalbeaches.

Polityka prywatności i RODO

Spółka dba o prywatność Konsumentów, a ochrona ich danych osobowych jest sprawą najwyższej wagi. Niniejsza polityka prywatności określa informacje dotyczące zbierania danych osobowych oraz sposobu ich przetwarzania. Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Konsumentów, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie w ochronie danych), dalej „RODO”. Niniejsza polityka prywatności ma charakter jedynie informacyjny – nie jest ona źródłem obowiązków Konsumentów.
I. Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem formularza rejestracyjnego Karty lojalnościowej #loyalbeaches jest Greencorp1 sp. o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 8943083191, KRS: 0000631664, zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz się kontaktować z nami z wykorzystaniem powyższych danych lub za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@greencorp.pl
II. Cel przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe, w szczególności: – w celu wykonania umowy, której stroną jest Konsument lub do podjęcia na jego żądanie działań, przed jej zawarciem; – w celu wykonania obowiązków prawnych, jakie na nas ciążą np. wystawiania faktur, rachunków; – gdy przetwarza dane z uwagi na jego uzasadnione interesy takie jak: 1) ewentualne ustalenie, dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi; 2) realizowanie wewnętrznych celów analitycznych lub statystycznych, 3) odpowiadanie na wiadomości kierowane do niego drogą e-mail, pocztą tradycyjną, za pośrednictwem strony internetowej lub w inny sposób. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynikają z działań podejmowanych przez danego Konsumenta.
A) Wykonanie umowy
W celu wykonania umowy, której stroną jest Konsument lub do podjęcia na jego żądanie działań, przed jej zawarciem, Administrator przetwarza przekazane przez Konsumenta dane, tj. numer telefonu kontaktowego.
Podstawa prawna: Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
B)Założenie konta
W celu rejestracji Karty lojalnościowej #loyalbeaches Administrator przetwarza dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym to znaczy numer telefonu kontaktowego.
Podstawa prawna: Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
C) Marketing własny produktów i usług
Administrator przetwarza dane osobowe w postaci numeru telefonu kontaktowego w celu marketingu produktów i usług własnych, co stanowi realizację jego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na promocji prowadzonej przez nas działalności.
Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
D) Newsletter
Dane, jakie Konsument podaje Administratorowi w celu otrzymywania drogą elektroniczną informacji handlowych o nowościach, produktach i usługach Spółki, tj. numer telefonu kontaktowego Administrator przetwarza na podstawie wyrażonej przez Konsumenta zgody.
Podstawa prawna: Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
E) Kontakt z kupującym, obsługa skarg i wniosków
W celu obsługi zapytań/żądań, jak również rozpatrywania przedkładanych skarg i wniosków Konsumentów kierowanych do Spółki z wykorzystaniem tradycyjnych środków korespondencyjnych Administrator przetwarza dane w postaci numeru telefonu kontaktowego lub innych zawartych w kierowanej korespondencji. Przetwarzanie dokonywane jest w ramach realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora urzeczywistniającego się w utrzymaniu kontaktu z klientami, właściwej obsługi zgłoszonych żądań, ulepszaniu działalności i świadczonych usług, podnoszeniu satysfakcji Konsumentów.
Podstawa prawna: Realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
III. Prawa Konsumenta.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może spowodować, że Administrator nie będzie w stanie nawiązać z Konsumentem współpracy, podpisać umowy lub skontaktować się z nim w jego sprawie. W każdej chwili Konsument ma prawo do:
a) żądania informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych,
b) wglądu do treści swoich danych osobowych,
c) ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
d) cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
f) wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia przez Administratora, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz się z nami skontaktować pod adresem kontakt@greencorp.pl.
Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, Konsument występuje do Administratora z żądaniem, Administrator spełni to żądanie albo odmówi jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania Konsumenta w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu. Ze względów technicznych, Administrator potrzebuje zawsze 24h roboczych na dokonanie aktualizacji wybranych przez ustawień w jego systemach.
IV. Powierzenie przetwarzania danych innym podmiotom.
Dla prawidłowego funkcjonowania Karty lojalnościowej #loyalbeaches, w tym dla realizacji zawieranych umów, Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych m.in. podmiotom współpracującym z Administratorem oraz podmiotom, którym będzie musiał udostępnić informację na podstawie przepisów prawa. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
V. Czas przetwarzania danych osobowych.
Administrator przechowuje dane Konsumenta wyłącznie w niezbędnym czasie – jego dane zostaną usunięte po realizacji celów, o których mowa w pkt II niniejszej polityki lub po upływie czasu przewidzianego przepisami prawa.
VI. Zmiana polityki prywatności.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w polityce prywatności. Aktualna treść polityki prywatności każdorazowo będzie dostępna na stronach serwisu

Postanowienia końcowe

A) Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Konsumenta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Spółka deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
B) Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna dla Konsumenta w zakładce Regulamin #loyalbeaches na stronie www.greencorp.pl
C) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
D) Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów, np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR znajdującej się pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
E) W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Spółki.