Czy jesteś osobą pełnoletnią?

TakNie

RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA WIZERUNKU UCZESTNIKA OBIEKTU/IMPREZY/WYDARZENIA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych w postaci wizerunku jest GREENCORP1 Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 8943083191, KRS: 0000631664 zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych lub pod adresem e-mail: odo@greencorp.pl
2. Dane będą przetwarzane w celach promocyjno-reklamowo-marketingowych związanych z działalnością Administratora na podstawie wyrażonej przez uczestnika obiektu/imprezy/wydarzenia zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
3. Przekazanie przez uczestnika obiektu/imprezy/wydarzenia danych osobowych w postaci wizerunku oraz zgoda na jego przetwarzanie i rozpowszechnianie jest dobrowolna.
4. Dane osobowe w postaci wizerunku mogą zostać udostępnione odbiorcom danych, w tym podmiotom świadczącym usługi techniczno-informatyczne, portalom społecznościowym (Facebook, Instagram), podmiotom serwisującym urządzenia Administratora.
5. Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dane osobowe w postaci wizerunku będą przechowywane przez okres przewidziany na potrzeby działalności marketingowo-reklamowo-promocyjnej Administratora lub do czasu wycofania uprzednio wyrażonej zgody. Po tym terminie dane osobowe zostaną usunięte z baz danych.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/panu również prawo wycofania wyrażonej uprzednio zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
9. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznam, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLINETÓW I KONTRAHENTÓW

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest GREENCORP1 Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław NIP: 8943083191, KRS: 0000631664, zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych lub pod adresem e-mail: odo@greencorp.pl
2. Pani/Pana dane będą przetwarzane:
a) w celu zawarcia i realizacji umowy lub w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
b) w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze m.in. wystawiania i przekazania faktur, dokonywania rozliczeń księgowych, odprowadzania podatku, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
c) w sprawach dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony przed tymi roszczeniami, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
d) w sprawach nawiązania współpracy biznesowej, udzielania odpowiedzi na zadane pytania, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
e) w celach przedstawienia oferty usług, marketingu tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – wyrażonej zgody na przekazywanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną.
f) w zakresie monitoringu wizyjnego celu zapewnienia ochrony i bezpieczeństwa osób i mienia na obiektach Administratora, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych potrzebnych do zawarcia i realizacji umowy jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne w celu zwarcia i realizacji umowy. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkowe na gruncie przepisów prawa podatkowego. W zakresie pozostałych danych ich podanie jest dobrowolne i nie ma wpływu na współpracę Administratora z klientem lub kontrahentem.
4. Pan/Pana dane osobowe będą udostępniane następującym odbiorcom danych:
a) bankom-celem realizacji płatności
b) organom państwowym, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa (Urzędy Skarbowe i inne uprawnione na podstawie przepisów prawa) – celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązków
c) podmiotom świadczącym dla Administratora usługi z zakresu pomocy prawnej, księgowej, techniczno-informatycznym, windykacyjnej, ochroniarskiej
d) operatorom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie
5. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich
6. Pani/Pana dane będą przechowywane:
a) przez okres 6 lat po roku zakończenia umowy, a w przypadku dochodzenia roszczeń do czasu ich zaspokojenia lub upływu terminu ich przedawnienia; w przypadku nienawiązania współpracy dane osobowe będą niezwłocznie usuwane
b) w zakresie działań promocyjno-marketingowych do czasu zaprzestania przekazywania informacji marketingowych, osobowych lub wycofania zgody
c) w zakresie monitoringu wizyjnego przez okres 2 tygodni od dnia nagrania, z tym że w przypadku gdy nagrania obrazu pochodzące z monitoringu wizyjnego stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, nagrania obrazu będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
8. Przysługuje również Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UŻYTKOWNIKÓW KORZYSTAJĄCYCH Z FORMULARZA NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.GREENCORP.PL

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UW) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest GREENCORP1 Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 8943083191, KRS: 0000631664, zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych lub pod adresem e-mail: odo@greencorp.pl
2. Pani/Pana dane będą przetwarzane:
a) w celu odpowiedzi na zadane pytanie, obsługi zgłoszenia zawarcia tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
b) w celach przedstawienia oferty usług, marketingu tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – wyrażonej zgody na przekazywanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektronicznej
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w celach obsługi zgłoszenia w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do zarejestrowania zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi. Podanie danych w zakresie numeru telefonu jest nieobowiązkowe i nie wpływa na obsługę zgłoszenia, czy udzielenie odpowiedzi.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom świadczącym dla Administratora usługi z zakresu pomocy informatyczno-technicznej oraz obsługujących serwis www.
5. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich..
6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie, a w razie zawarcia współpracy gospodarczej przez okres jej trwania, jak i przez okres niezbędny do dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
7. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z przysługujących praw należy skontaktować się pisemnie, mailowo lub telefonicznie z Administratorem.
8. Przysługuje również Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

KLAUZULA INFORMACYJNA MONITORINGU WIZYJNEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujmy, iż:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest GREENCORP1 Sp. z o.o., ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław, NIP: 8943083191, KRS: 0000631664, zwana dalej Administratorem. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych lub pod adresem e-mail: odo@greencorp.pl

2. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, mienia i osób w obrębie obiektów, na których jest prowadzona działalność Spółki, a także ewentualne dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
3. Nagranie z monitoringu w uzasadnionych przypadkach może zostać udostępnione firmom ochroniarskim, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi techniczno-informatyczne, organom państwowym lub osobom, które wykażą podstawę faktyczną lub prawną udostępnienia.
4. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich
5. Nagrania z monitoringu będą przechowywane przez okres dwóch tygodni od momentu utrwalenia danych. Dane z monitoringu mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany wyżej, jeżeli wynika to z żądania organu publicznego lub osoby, która wykaże potrzebę uzyskania dostępu do nagrań np. osoby poszkodowanej w sytuacjach zarejestrowanych przez kamery systemu. W przypadku, gdy nagrania obrazu pochodzące z monitoringu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, nagrania obrazu będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
6. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
7. Przysługuje również Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.